Galileo Galilei İtalyan Lisesi Galileo Galilei İtalyan Lisesi

Kaş, Kekova, Olympos, Antalya kültür gezisi - Kaş 2022

Özel Galileo Galileo İtalyan Lisesi 11 ve 12.sınıf öğrencileri ve öğretmenlerinin katılımı ile gerçeklestirdiğimiz Kaş, Kekova, Olympos, Antalya kültür gezimizin birinci gününde ilk durağımız Kaş idi. Burada aldığımız kahvaltının ardından rehberimiz eşliğinde Kaş sokaklarını ve Likya tipi kral mezarlarını gördük.

Kekova'dan bindiğimiz tekne ile hem kara ulaşımının olmadığı Batık Şehir ve Kaleköy'ün tarihteki yeri hakkında bilgiler edindik hem de Üçağız Körfezi'nin turkuaz renkli sularında yüzme molaları verdik. Tekne turumuzdan sonra Demre'de bulunan St. Nicolas Kilisesi' ni gezip rehberimizden Noel Baba hakkında bilgiler aldık.

Gezimizin ikinci gününde ise durağımız Olympos Antik Kenti idi. Yeşil ve mavinin buluştuğu muhteşem doğa manzaraları  eşliğinde yüzlerce yıllık antik limanı ve şehrin kalıntılarını gezdik. Türkiye'nin en güzel plajlarından biri olan Çıralı plajında denizin tadını çıkardık.

Ardından 500 mt yükseklikte bulunan binlerce yıldır yanmakta olan Yanartaş'a tırmandık. Rehberinizden Chimera efsanesini dinleyip çam ağaçları arasında harika bir treking yaptık. Gezimizin ilk iki gününde biriktirdiğimiz anılarla önümüzdeki iki günün de keyifli geçmesini ve eğlenceli anılar biriktirmeyi umuyoruz.